NLP PLAY
Μέθοδος που μας διαφοροποιεί από τα άλλα κέντρα Ξένων Γλωσσών. Θεωρούμε το παιχνίδι ως το καλύτερο εργαλείο μάθησης.
Εργαλείο που βοηθάει στην ψυχοπνευματική ανάπτυξη του παιδιού.

Παιχνιώδης νότα στη σχολική αίθουσα
Συμβάλλει τα μέγιστα στην προσοχή, στην αποδοχή και στην αποδοτική μάθηση.

Carl Orff
Θέλουμε η σχολική τάξη να είναι ένα περιβάλλον μάθησης και χαράς . Γι’αυτόν το λόγο μεριμνούμε για την ολόπλευρη ανάπτυξη του μαθητή και τη συνεχή εξέλιξη των δεξιοτήτων μαθητή και δασκάλου. Η Κατερίνα-Θάλεια Νάκου με σπουδές στο παραμύθι και τη μουσικοκινητική αγωγή και teacher trainer, εμπνέεται από τη Μέθοδο του Carl Orff και εισάγει στο μάθημα των αγγλικών μουσικοκινητικά παιχνίδια και ιδέες που καλλιεργούν τη φαντασία του μαθητή, προάγουν τη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα.

Μέθοδος CLIL
To μάθημα γίνεται συναρπαστικό με τη μέθοδο CLIL, Ολιστική Εκμάθηση Περιεχομένου και Ξένης Γλώσσας. Η μέθοδος έχει ως στάση τη συνδυαστική διδασκαλία ξένης γλώσσας και γνωστικού αντικειμένου. Συγκεκριμένα υποστηρίζει τη διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου ( Γεωγραφία, Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία) σε μια γλώσσα διαφορετική ( πχ Αγγλικά) από τη μητρική γλώσσα των μαθητών ( πχ Ελληνικά)

Παιδί, Παιχνίδι, Παιδεία
Τρεις λέξεις που συνεπάγεται η μία την άλλη. Οι φιλόσοφοι στην αρχαία Ελλάδα, που είχαν αντιληφθεί πλήρως τη σημασία του παιχνιδιού στην κοινωνικοποίηση, στη διαμόρφωση και στη μάθηση του παιδιού επιδοκίμαζαν την χρησιμότητά του και μάλιστα ο Πλάτων έλεγε: «Έλληνες αεί παίδες εστέ», «Έλληνες μείνετε παιδιά για πάντα»…

  • Communicative approach (επικοινωνιακός τρόπος διδασκαλίας)
  • Coursebooks, readers, projects
  • DVDs, plays
  • Σωστός τρόπος μελέτης (ακούω, διαβάζω, μαθαίνω, παράγω), Mind gym
  • Επανάληψη όλης της ύλης
  • Αυτοενέργεια του μαθητή (σκέφτομαι, ψάχνω, γίνομαι υπεύθυνος, αποκτώ αυτοπεποίθηση)